Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Japans Restaurant Mizumi. Meer weten? Ontdek meer
C
14 jun 2026 om 10:36
Het eten was zoals altijd goed, maar er is nu al een aantal keer sojasaus bij gedaan die lichter en dus ook minder smaak heeft, dus waarschijnlijk is verdund. Dit is absoluut niet de kwaliteit die we gewend zijn en daardoor ook zonde van de sushi.
Angélique
8 jun 2026 om 9:47
was super. was echt vers. zeker voor herhaling vatbaar
Jacqueline
21 mei 2026 om 21:16
Je vraagt of het eten om 18.05 komt staat de bezorger een kwartier te vroeg op de stoep. Op deze manier werden de warme dingen koud omdat niet iedereen al thuis was
Niyazi
16 apr 2026 om 21:40
Vers,netjes verpakt en nog warm.Top zaak!
Jeanine
21 mrt 2026 om 19:38
Gesmuld!
Eser
19 mrt 2026 om 21:01
ik bestel voor meer dan 100 euro en vraag achteraf nog om een houten chopsticks. vragen ze er 25 cent voor. terecht hoor maar geen gevoel voor ondernemen. jammer dat laatste.
Jacqueline
16 mrt 2026 om 6:18
Altijd erg lekker
Aruna
8 mrt 2026 om 22:05
Ruim anderhalf uur moeten wachten op wat karige sushi’s.. smaakloos.. erg jammer..
Arjan
28 feb 2026 om 19:36
Zoals altijd prima
Romy
13 jan 2026 om 22:43
Het smaakte lekker en was snel bezorgd
Nancy
20 dec 2025 om 8:25
Heerlijk eten en snelle bezorging!